آیا میدانید بهترین لباس برای لاغر نشان دادن خانم‌ها و آقایان چاق باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد. اگر شما فردی چاق و درشت اندام هستید می‌توانید با تغییر نحوه پوشش، خود را فردی لاغر با کمترین حجم ممکن نشان دهید. در واقع با انتخاب بهترین لباس برای لاغری تا حد قابل توجهی اندام شما متناسب‌تر دیده می‌شود. شاید بارها برایتان این سؤال پیش آمده باشد که چگونه لباس بپوشیم تا لاغرتر دیده شویم؟ ما در این مطلب سعی داریم به شما بگوییم که چه لباسی بپوشید تا لاغرتر دیده شوید.

بهترین لباس برای لاغری

انتخاب لباس‌های مختلف در لاغر نشان دادن اندام شما و یا چاق تر کردن شما نقش بسزایی دارد. در حقیقت شما به آسانی می‌توانید با استفاده از لباس‌های مناسب خود را لاغرتر از حالت طبیعی نشان دهید. پس برای اجرای اصول لباس پوشیدن خانم‌ها و آقایان بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

لباس‌های راه راه

قطعاً لباس‌هایی که شکل راه راه دارند به راحتی می‌توانند اندام شما را کشیده نشان دهند. این نمونه لباس‌ها با راه راه عمودی قد شما را بلندتر از حالت واقعی جلوه می‌دهند، در نتیجه افراد چاق، لاغرتر از حالت قبل خود نشان داده می‌شوند.

سر تا پا مشکی

اصولاً لباس‌هایی که به رنگ مشکی ساده هستند افراد چاق را بسیار لاغر نشان می‌دهند. معمولاً بهترین لباس برای لاغری شکم و پهلو لباس‌های سر تا پا مشکی است که حالت جذب و کشی دارند. در واقع این گونه لباس‌ها می‌توانند حسابی فرد را لاغرتر از حالت طبیعی نشان دهند.

لباس‌های ماکسی

اگر به دنبال بهترین لباس برای لاغری ران هستید بهترین گزینه لباس‌های ماکسی می‌باشد. البته رنگ لباس برای افراد لاغر زیاد فرقی ندارد؛ ولی غالباً لباس‌های ماکسی مشکی رنگ برای لاغر نشان دادن افراد چاق نقش مؤثرتری دارد. جالب اینکه پوشیدن لباس‌های ماکسی ضمن لاغر نشان دادن اندام شما می‌تواند قد شما را بلندتر از حالت واقعی جلوه دهد.

پس اگر شما اندام درشتی دارید و از چاق بودن ران خود در مجالس مختلف احساس نارضایتی دارید به شما پیشنهاد می‌شود با انتخاب بهترین مدل لباس زنانه برای افراد چاق نیز اندام متناسبی را برای خود فراهم سازید. خوب است بدانید که اصول لباس پوشیدن خانم‌ها و آقایان چاق با افراد لاغری کمی متفاوت است. به همین دلیل اکثر تولید کنندگان پوشاک زنانه و مردانه سعی می‌کنند تا مدل لباس برای پایین تنه لاغر و چاق را در طرح‌های مختلفی تولید و عرضه کنند.

دامن های مدادی

همیشه به یاد داشته باشید که پوشیدن دامن های مدادی به عنوان بهترین لباس برای لاغری معرفی شده‌اند؛ چون لباس پوشیدن می‌تواند تأثیر زیادی در نشان دادن اندام شما داشته باشد.‌ از طرفی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد شد، پس سعی کنید تا جایی ممکن لباس‌های تیره مانند آبی، بنفش، قهوه ای و غیره را انتخاب کنید؛ چرا که پوشیدن لباس‌های روشن باعث چاق تر نشان دادن شما خواهد شد.

لباس‌های چسبان و تنگ بپوشید

زمانی که شما زیاد چاق هستید مطمئناً مدل لباس برای بالاتنه لاغر نمی‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد، زیرا با پوشیدن مدل شومیز برای افراد لاغر اندام‌های بالاتنه شما پرحجم‌تر نشان داده می‌شود. در نتیجه خیلی چاق تر از حالت طبیعی خود خواهید بود. پس با پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان که فاقد لایه‌های اضافه هستند لباس مناسب خود را تهیه کنید.

لباس‌های شلوغ و طرح دار نپوشید

افراد چاق و پرحجم باید همیشه لباس‌های ساده را انتخاب کنند تا اندامشان لاغرتر نشان داده شود. پس سعی کنید تا حد ممکن لباس شما طرح و یا نقشی نداشته باشد.

لباس‌های آستین کوتاه بپوشید

نکته مهمی که در خرید بهترین لباس برای لاغری وجود دارد خالی نگه داشتن برخی قسمت‌های لباس مانند آستین‌ها می‌باشد. مطمئناً با پوشیدن لباس‌های آستین بلند پرحجم‌تر نشان داده می‌شوید

لباس یقه هفت بپوشید

از آنجایی که پوشیدن لباس‌های یقه گرد افراد را چاق تر نشان می‌دهد، بنابراین در انتخاب بهترین لباس برای لاغری سعی کنید لباس‌هایی را بپوشید که یقه آن‌ها هفت است. از طرفی ضخامت پارچه را در نظر بگیرد؛ چون لباس‌هایی که جنس آن‌ها کتان، جین، مخمل و غیره هستند قطعاً افراد را از حالت طبیعی چاق تر نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: بهترین پارچه تابستانی برای مانتو را بشناسید

سخن پایانی

باید گفت بهترین لباس برای لاغر نشان دادن خانم‌ها و آقایان چاق لباس‌هایی هستند که فاقد هرگونه تعلقات و تزئینات باشند. همچنین طراحی ساده و پارچه نازکی دارد. همیشه به یاد داشته باشید که لباس‌های تنگ، بلند با رنگ‌های تیره اندام فرد را کشیده و لاغر نشان می‌دهد. پس شلوارهای فاق کوتاه و تنگ به همراه پیراهن های ماکسی بهترین گزینه برای لاغر نشان دادن خانم‌ها و آقایان چاق خواهد بود.