بهترین استایل مردانه

چنانچه تمایل دارید ۱۰ نمونه از بهترین استایل مردانه را بشناسید بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در واقع از آنجایی که از افراد به دنبال برترین ترند های صنعت مد و فشن بوده تا تغییرات آن را مشاهده کرده و طبق آن پیش بروند، ما نیز در این بخش شما را با این ترندها بیشتر آشنا می‌کنیم.

 

استفاده از بارانی بلند

به‌طورکلی می‌توان گفت استایل مردانه چندان پرهزینه نیست و خوشبختانه سادگی و کم هزینه بودن جزو مهم‌ترین ویژگی‌های استایل مردانه می‌باشد. یکی از جذابیت های استایل استفاده از لباس‌های دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی می‌باشد که در بین آن، انتخاب بارانی بلند مردانه بیش از بقیه به چشم می‌خورد.

این بارانی‌ها به‌طورکلی تغییر چندانی نداشته و سبک کلاسیک و سادگی خود را حفظ نموده است. با این حال شما می‌توانید با انتخاب رنگ مشکی یا طوسی این بارانی‌ها آن را به راحتی با انواع بلوز و پلیور رنگی ست کنید. البته استفاده از رنگ ‌های سرمه‌ای، زرشکی، نارنجی، سبز تیره، آجری، زرد یا شتری هم استایل شیکی خواهد داشت.

استفاده از لباس‌های چهارخانه

در میانه استایل مردانه انواع مختلفی از لباس‌های چهارخانه نیز به چشم می‌خورد. این ست لباس با توجه به تنوع رنگی بالا علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است به طوری که می‌توان انواع پیراهن مردانه، لباس اسپرت مجلسی و آستین کوتاه را در طیف چهار خانه انتخاب نمود.

انتخاب کلاه بیس بال کلاسیک

شاید برایتان جالب باشد که در سال جدید نیز استفاده از کلاه های بیسبال بسیار محبوب بوده و طبق گفته متخصصان سبک شناسی می‌توان از آن به عنوان روشی کم هزینه جهت پوشاندن موهای نامرتب استفاده کرد. به طوری که به راحتی ظاهری زیبا به شما می‌دهد.

انتخاب رنگ مو خاکستری

یکی دیگر از ترندهای استایل مردانه انتخاب موی خاکستری می‌باشد به طوری که تحقیقات نشان داده ترند موی خاکستری و نقره ای امسال بسیار داغ بوده و تقریباً مورد پسند همه افراد می‌باشد.

تیشرت های گرافیکی

تیشرت های گرافیکی اگرچه کاملاً ساده می‌باشند اما ظاهر جذابی به استایل شما داده و به راحتی می‌توانید آن را با شلوار جین کفش ورزشی یا چرمی و یا یک ژاکت سبک ست کرده از این رو یکی از نمونه‌های برتر استایل مردانه در سال جدید انتخاب همین تیشرت ها می‌باشد.

پوشیدن شلوار راحتی اندامی

در ده سال گذشته همان‌طور که مشاهده شده شلوارهای جین تنگ و چسبان روند حاکمی بر سبک مد داشته اما در سال جدید این شرایط کاملاً متفاوت می‌باشد. به طوری که در استایل مردانه و سال جدید دیگر شلوارهای چسبان جایگاهی نداشته و بعد از یک دهه این انتخاب کنار گذاشته شده و شلوارهای راحتی اندامی مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طوری که برندهای تجاری نام آشنا انواع سبک‌های این شلوار را ارائه داده است.

انتخاب کت تک

دیگر ترند استایل مردانه در سال جدید استفاده از کت تک اورسایز بوده البته در کنار آن باید دیگر اکسسوری های امسال چون عینک آفتابی کیف و حتی کروات مورد استفاده قرار گیرد. ست کردن این کت های تک با پیراهن مردانه طرح دار و یا یک بلوز یقه اسکی استایل جذابی خواهد بود.

کیف های چرم

به‌طورکلی امروزه استفاده از لباس‌ها و کیف چرم نمادی از قدرت، اعتماد به نفس و اصالت را نشان داده و بنابراین پیشنهاد می‌شود حتماً در استایل خود از یک جزء چرمی به خصوص کیف چرم استفاده کنید. به طوری که برندهای معروف در سال جدید رنگ های تیره چرم را عرضه کرده‌اند که مدل‌های بسیار شیکی دارد.

تیشرت های با چاپ گرمسیری

تیشرت های با چاپ گرمسیری

تیشرت های استوایی دیگر گزینه‌ای عالی برای استایل مردانه می‌باشد، لذا این تی شرت ها در انواع تک رنگ یا کلاسیک و همچنین با چاپ های استوایی عرضه شده‌اند که انتخابی مناسب برای جمع مهمانی ‌های دوستانه خواهد بود.

ترند مونوکروم یا یک دست

و اما در انتها اگر بخواهیم یکی دیگر از نمونه‌های برتر استایل مردانه را معرفی کنیم می‌توان به مونوکروم یا یکدست اشاره کرد. این ترند که به معنای سرتاپا یک رنگ پوشیدن است امسال بسیار طرفدار داشته و می‌توان گفت جزو جذاب ترین های روز به شمار می‌رود.

همچنین بخوانید : چند لباس برای لاغر نشان دادن خانم‌ها و آقایان چاق

سخن پایانی

به‌طورکلی با وجود آن چه بیان شد درمی‌یابیم که استایل مردانه در سال جدید با رنگ های مختلفی مناسب بوده که در این بین رنگ های روشن و استفاده از اکسسوری های متفاوت می‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد.